3 Kasım 2014 Pazartesi

Kurumsallaşma İçin Sanal Ofislere Sanal Sekreter

Şirketler için kurumsallaşmak çok önemli. Kurumsal kimlik taşıyan şirketler, müşteriler üzerinde olumlu bir imaj bırakırlar. Bu nedenle, artık birçok şirket sanal ofis ve sanal sekreterlik hizmetlerine başvuruyor. 

Globalleşen dünyada artan rekabetten dolayı birçok girişim daha başlamadan bitebiliyor. Değerli ve gerçekten tutabilecek fikirler, yeterli sermaye ya da alt yapı olmadığı için kurulamıyor, kurulsa bile kurumsal bir kimlik taşımadığı için ilerleyemiyor. Ancak gelişen ve değişen dünyada her şeyin bir çözümü bulunuyor. Bir şirket kurdunuz, ufak bir sermaye ile aklınızdaki oluşum artık gerçek hayata geçmeye hazır gibi görünüyor. Fakat unutmamanız gereken en önemli nokta şu: Kurumsallık. Kurumsallık, bir şirket için olmazsa olmaz önceliktir. Piyasada kalmak, ilerlemek ve büyümek için kurumsal bir kimlik gerekiyor. Burada, sanal ofis ve sanat sekreterlik hizmetleri devreye giriyor. Siz okuyucular için OlduBuIs.net olarak bu hizmeti inceledik.

Sanal Ofis ve Sanal Sekreterlik

Sahip olduğunuz bir şirket için gerekli olan en önemli unsur bir ofistir. Arayan müşteri karşısında daima kurumsal kimlik taşıyan bir şirket çalışanını görmek ister. İşte burada, ofis destek hizmetleri ortaya çıkıyor. Bu hizmeti sunan şirket; kurmuş olduğunuz şirket için sizden gerekli bilgileri ve taleplerinizi alarak, şirketiniz adına ofis kuruyor ve burada müşterilerle bağlantıyı sağlıyor. Arayan kişilerin doğrudan yanıtlandığı bu sistemde, sizin aslında bir sanal ofisiniz oluyor. Aynı zamanda bu sanal ofise ait bir de sanal sekreter kullanan bu şirket, size kurumsal bir kimlik kazandırıyor. Belli başlı adımlarla şirketiniz için sanal ofis ve sanal sekreter sağlayan bu kuruluşlar iş dünyasına yeni bir boyut getiriyor.

Hangi Adımlar İzleniyor?

Tamamen sizin şirketinize aitmiş gibi kurulan sanal ofiste, yine şirketiniz adına konuşan ve tüm aramaları size yönlendiren bir sekreterin bulunduğu bu oluşum birkaç adımdan meydana geliyor:
1. Adım: İlk olarak, bu tür destek hizmetleri sunan şirketi arayarak ihtiyaçlarınızı bildirmeniz gerekiyor.
2. Adım: Kurmuş olduğunuz şirket için ihtiyaçlarınız belirlendikten sonra destek hizmeti devreye giriyor. Şirketiniz için bir telefon, faks numarası ve gereken sanal alt yapı bu kurumlar tarafından oluşturuluyor.
3. Adım: Bu aşamada, artık kurulan alt yapıya göre telefonlarda şirketinizin nasıl bir şekilde lanse edilmesini istediğinize dair küçük bir senaryo yazarak kuruma sunuyorsunuz.
4. Adım: Son aşamada ise artık tamamen oluşturulan alt yapı ve senaryodan sonra, sizin yapmanız gereken tüm kurumsal işler destek hizmetlerine kalıyor. Telefon ve faks gibi işlemler sizin adınıza bu hizmetler tarafından yapılıyor.

Oldukça pratik olan bu seçenek, işinize yoğunlaşmanızı ve sizden bağımsız bir ofiste, ofisiniz varmışcasına hareket etmenizi sağlayacak. Gelişen dünyanın sunduğu bu hizmetlerden yararlanmanızı tavsiye ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder